Powered By Blogger

14 Mayıs 2013 Salı

Vücut spreyleri

Victoria's Secret Midnight Dare Raspberry&Sandalwood (Ahududu ve Sandal Ağacı)  Vücut Spreyi
 Merhabalar, bugün sizlere severek kullanmaya başladığım Victoria's secret Midnight Dare raspberry&sandalwood (ahududu ve sandal ağacı)  vücut spreyinden bahsedeceğim.







Ürün 250 ml bitirilebilmesi oldukça zor bir ürün olucak benim için
Kokusu çok şekerli isminden de anlaşılacağı üzere ahududu baskın kokuyor. Benim gibi şekerli parfüm,vücut spreyi sevenler için çok güzel bir ürün ama şeker sevmeyenleri bayabilir.
Kalıcığı bir vücut spreyine göre oldukça iyi sabah sıkdığım ürünün kokusunu akşama kadar aldım.
Ben yaz ayları için vücut spreylerini daha çok seviyorum ve daha sık kullanıyorum. Parfümlere göre daha yazlık geliyorlar bana :)
Hayvanlar üzerinde test edilmemiş olmasıda kocaman bir artı benim için 
Fiyat: 34 tl.

Sevgiler <3
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder