Powered By Blogger

24 Şubat 2014 Pazartesi

Isıs secalia balm (kuru ciltler için el ve vücut kremi)

Isıs markasını daha önce duymuştum fakat hiç denememiştim bu ürünü lazerden sonra kuruyan vücudumu yeniden yapılandırsın diye aldım iyiki de almışım! Daha önceki yazılarımda karma bir cildimin olduğundan bahsetmiştim fakat kış ayları nedeniyle ve (bahsettiğim gibi lazerin etkisiyle) vücudumun aşırı kuruduğunu hissettim ve yoğun nem veren ürün arayışına girdim. Ve bu ürüne bir şans vermek istedim öncelikle yapısı çok ideal kıvamda ne losyon gibi akışkan ne de body butterler gibi kalın tam ideal bir kıvama sahip ve vücudun bütün nem ihtiyacını karşılıyor hem de yağlı yapış yapış bir his bırakmadan! Benim için en güzel yanı da bu oldu ve bir de kokusu :) içeriğinde shea yağıda bulunduğundan çok güzel kokuyor.
Özetle; cildiniz kuru ve hassassa gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bir ürün kendisi içeriğinde paraben ve parfüm olmamasıyla da benden bir artı daha aldı 
Bu ürünü dermokozmetik ürün satışı yapan yerlerden alabilirsiniz
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder