Powered By Blogger

16 Mart 2014 Pazar

Yves rocher nutrition saç bakım kremi

Herkese iyi pazarlar!
Geçenlerde yves rocherin internet sitesinde çok güzel bir kampanyayla almıştım bu saç kremini, yeterince kullandım ve artık yorumlayabilirim.  

      Ürünün vaadleri şu şekilde;
Zengin bitkisel protein kaynağı Yulaf ile kuru saçlarınızı derinlemesine besler, esneklik ve parlaklık kazandır.
Badem Yağı ile zenginleştirilmiş formülü saçlarınızın kolayca taranmasını sağlar.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir. 


150ml lik bir ürün içerisinde silikon ve paraben olmaması da koca bir artı kokusu doğal içerikli olmasından dolayı çok  hoş değil ama bu benim için önemsiz.
Saçlarımı yumuşatmasını beğendim.         (boyalı açık kumral sarıya dönük saçlarım var ve kalın telli) bu serinin maskeside var aynı anda kullanıldığı zaman daha iyi sonuç verilceğine inanıyorum. Saç kreminin diğer kremlerden bir farkı yok tek ve büyük farkı doğal içerikli olması indirimde yakalarsam alıcağım bir ürün kendisi.
Sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder