Powered By Blogger

22 Haziran 2014 Pazar

Garnier saf ve temiz 3ü bir arada ve TRND

Pazar akşamından herkese merhaba!
Bugün sizlere çok güzel bir projeden bahsedeceğim 
TRND projesi!
Bu projeyi instagram hesabında gezinirken elele dergisi aracılığıyla keşfettim ve merak edip katılmak istedim. İyiki de katılmışım diyorum. Garnier saf ve temiz 3 ü bir aradayı deneme ve tanıtma şansı buldum 

Kargo dahil herşey TRND aracılığıyla evinize kadar geliyor. Garnierın sevimli bez çantası içinde ürünler
İçerisinde 6 adet garnier saf ve temiz 3ü birarada mevcut bir tanesi denemem için bana diğer 5 i ise çevreme tanıtmam için gönderildiler :)
 Ürünü kullanalı bayağı bir zaman oluyor ve artık ayrıntılı bir yorum yapabilirim diye düşündüm.
 Öncelikle şunu belirmek istiyorum kokusu çok güzel salatalık özlü gibi kokuyor:) 
 Ben en çok maske olarak kullanmayı sevdim. 
 Ürünün tanecikli bir yapısı var peeling olarak da başarılı bir ürün, cildi ölü deriden arındırıyor yumuşacık yapıyor.  zaten 3 ü bir arada olarak geçiyor yani temizleme,peeling, maske hepsi bir pakette sunulmuş hali 
  Özellikle seyahatlerde çok avantajlı olucağını düşünüyorum 3 ürünü ayrı ayrı almak çok yer kaplıyor malum :)

İçerisinde cilt testleride mevcut üstteki garnier kullanmadan önceki yağlı cildim alttaki ise garnierden sonraki halii
 Farkı ortada :)
ürünü kullananlar benimle ilgili görüşlerini paylaşırlarsa çok sevinirim, ayrıca yakında yapıcağım çekilişede bir adet garnier ekleyeceğim :)
Trnd projesini incelemek isteyenler aşağıdaki linkten inceleyebilirler
http://www.trnd.com/tr/
Herkese sevgilerrr :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder