Powered By Blogger

23 Kasım 2014 Pazar

Cilt bakım rutinim

Herkese merhaba :)
Bugün uzun süre kullandığım cilt bakım ürünlerimden bahsedeceğim.


   
  • Makyajımı çıkarma işlemime gözlerden başlıyorum. (daha zahmetli olduğu için) şu sıra sephoranın mini setinden çıkan waterprof makyaj temizleme suyunu kullanıyorum kendisi çift fazlı bir ürün ve memnun kaldım kendisinden gözlerimi yakmadan güzel bir şekilde temizledi göz makyajımı fakat benim çift fazlı ürünlerden en beğendiğim yves rocherin göz makyaj temizleyicisi oldu. Yves rocher sephoraya göre daha iyi şekilde çıkarıyor göz makyajınızı:)
  • Ten makyajımı ise garnierin kusursuz makyaj temizleme suyu ile çıkarıyorum. kendisinden oldukça memnunum. Uygun fiyatlı makyaj temizliyiciler arasında en iyisi diyebilirim kendisine.
  • Sephoranın makyaj temizleme sütünü ise çift fazlı ürünün çıkaramağı kalıntıları temizlemek için kullanıyorum. Temizleme sütlerinden pek hoşlanmıyorum ama siz hoşlanıyorsanız bir şans verin derim çünkü yapısı gerçekten güzel yapış yapış olmayan kolay temizlenen bir özelliğe sahip kendisi.
  • Makyaj temizleme aşamamın son adımı olarak ise yine sephoranın ferahlatıcı toniğini kullanıyorum. Bu ürünüde kısmen sevdim. Her ne kadar makyajımda kalıntı kalmasa bile tonik aşaması beni rahatlattığı için mutlaka kullanıyorum. Bu üründe cildimde nerhangi bir reaksiyona sebebiyet vermedi.



  • Makyajımdan kurtulduktan sonra ise günüme bağlı olmak üzere bu iki üründen birini sephoranın yüz temizleme fırçası yardımıyla kullanıyorum. Bu fırçadan memnunum tek kötü yanı biraz sert kıllarının olması. Bunun içinde Fırçayı kullanmadan önce sıcak suyla, elimle biraz yumuşayana kadar (2-3) dk ovalıyorum ardından temizleyicimi fırçaya döküp cildime dairesel hareketlerle uyguluyorum. Bu şekilde hem elle yıkamaya göre daha derinlemesine temizlemiş oluyorum cildimi hem de kan dolaşımımı hareketlendirmiş oluyorum.
  • Amie markasının günlük temizleyicisinden oldukça memnun kaldım. Hem içeriği temiz bir ürün hem de sabun ve yağ içirmeyen bir yapısı var ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka kendisi. Ürün güzelce köpürüyor ve içerisinde tanecikleri olan bir yapısı var. Tek kötü yanı taneciklerin biraz büyük olmaları ama bu tanecikler kesinlikli yüzünüzü çizip rahatsızlık vermiyor.



Makyajımıda temizledikten sonra yine günüme baglı olarak peeling veya maske uyguluyorum.

  • Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask bu maskeyi gözeneklerimin çok yorulduğunu hissettiğim günlerde uyguluyorum. Soyulan bir maske kendisi ve cilde çok güzel bir şekilde yerleşip kuruyor. Kuruduktan sonra ise bir güzel soyuyorsunuz:) çok ta eğlenceli bir ürün, fakat uygulurken kaşlara değdirmemek lazım aksi halde çok zor temizleniyor.
  • Garnier saf ve temiz 3ü1 arada bu ürünü her ne kadar maske yerine kullansamda aslında çok amaçlı bir ürün, hem peeling hem maske hem de temizleyici olarak kullanabiliyorsunuz bu ürünü. Ben cildimi daha temiz istediğim zamanlarda bu ürünü kullanıyorum. hem cildimi yağdan arındırıyo hemde derinlemesine temizliyor.
  • Yves rocher nettete vegetale peeling bu ürünü çok sevdiğim kayısılı peelingi bulumadığım için almıştım. Onun yeri bende ayrı ama bu üründe onun kadar başarılı bir ürün peeling tanecikleri ufak ve cildimi çizmeden rahatlıkla kullanıyorum fakat bir eksisi var ki bu üründen soğumama ve birdaha almama yetiyor oda kokusu :( o kadar kötü kokuyorki kullanırken bir an önce yıkamayı bekliyorum. Koku hassasiyetiniz yoksa tavsiye edebiliceğim bir ürün kendisi



ve son aşama nemlendirme

  • Kiehls Rare Earth pore minimizing losyon Bu ürünü makyajımı yapmadan önce uyguluyorum hem güzel bir şekilde baz görevini görüyon hem de cildimi matlaştırdığı için makyajımın gün boyu sabit bir şekilde kalmasını sağlıyor. 

ayrıntılı yazısı

http://mel-makyajkutusu.blogspot.com.tr/2014/09/kiehl-rare-earth-pore-minimizing-lotion.html


  • Kiehl's Midnight Recovery Concentrate / Gece Bakım İksiri  bu ürüne bitki özlerinden ve saf yağlardan damıtılmış bitkilerin iksiri deniliyor. Yağ olduğu için gece yatmadan 1 saat önce 2-3 damlayı elimde ısıtıp tampon hareketlerle cildime uyguluyorum. Uyumuadan en az 1 saat önce uygulamak çok önemli aksi halde bana değil yastığa yorgana uygulamış oluyorum ürünü :) Yağ olduğu için cilde nüfus etmesi daha hızlı ve kolay oluyor. Cildin ihtiyacı olan bütün nemlendirmeyi fazlasıyla yaptığı için ekstradan nemlendirici uygulumaya gerek kalmıyor.
  • Kiehl's creamy eye treatment(Avakadolu göz kremi) Son olarak da gözlerimi kiehls'in avakadolu yoğun nem veren göz çevresi bakım kremiyle nemlendiriyorum. Bu ürün oldukça katı kıvamda ve oldukça yoğun bir şekilde nem veriyor. Sabah vaktimin bol olduğu zamanlarda ve her gece yatmadan önce mutlaka bu ürünü uyguluyorum.

Sizler cilt bakımınızda hangi ürünlerden memnunsunuz?
Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :)


Sevgiler



6 yorum:

  1. Ne kadar detaylı ve güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık tatlım :)
    Garnier,Dirty works dışında diğer ürünleri nerelerden aldığını yazarsan çok sevinirim çünkü burada bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Keyif alarak hazırladığım bir yazı oldu:) Kiehls sephora ve yves rocheri kendi mağazalarındann yüz fıraçasını ise sephoradan aldım. Diğerleri de gratisten.

      Sil
  2. Dirty Works Face Scruba bayılıyorum yüzdeki pütürlü görünümü düzenli kullanımda yok ediyor.
    Bu arada blogunu takibe aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dirty works u bende severek kullanıyorum fiyat performans açısından gerçekten başarılı biir ürün :) bakıyorum hemen bloğuna:)

      Sil
  3. Bana da beklerim. www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. This article gets a thumbs way upFormula 41 Extreme from me.Great Share! An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. http://www.supplements4help.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil